Veelgestelde vragen

BETALINGEN EN KORTINGEN/AANBIEDINGEN

Wat voor soort betaalmethodes accepteren jullie?
Wij accepteren kaartbetalingen met Visa, Mastercard en American Express.
We accepteren betalingen met PayPal en alternatieve betaalmethoden die populair zijn in bepaalde landen.
Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?
De enige manier om een bestelling te plaatsen is via onze website. We nemen geen bestellingen aan via e-mail of telefoon.
Moet ik invoerrechten of belasting betalen op mijn bestelling?
Alle invoerrechten en belastingen worden gedekt door Military 1st.
Ik heb een kortingscode. Hoe kan ik deze gebruiken?
Noteer uw kortingscode tijdens het afrekenen in het daarvoor bestemde veld. Zorg ervoor dat de door u verstrekte korting geldig en relevant is voor het artikel dat u koopt.
Bieden jullie studenten- of militaire kortingen aan?
Helaas bieden wij geen kortingen aan.

WINKELEN

Is jullie website veilig?
U kunt veilig winkelen op onze website omdat we een SSL-certificaat gebruiken om een veilige versleutelde verbinding tot stand te brengen. Bezoek ook onze TRUSTPILOT pagina voor meer informatie!
Ontvang ik een bevestigingsmail nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?
Ja, u zult een bevestigingsmail ontvangen. In deze e-mail vindt u het bezorgadres dat u heeft geselecteerd en andere nuttige informatie.
U ontvangt altijd een bevestigingsmail nadat u een bestelling plaatst. Als u er geen heeft ontvangen, controleer dan uw spamfolder en/of neem contact met ons op.
Ik ervaar problemen met de website. Wat moet ik doen?
Als u problemen ondervindt met onze website, probeer dan eerst alle onderstaande oplossingen voordat u contact met ons opneemt:
  • Wis de cache van uw browser
  • Gebruik uw browser in incognitomodus
  • Gebruik een andere browser
  • Gebruik een ander apparaat
  • Herstart uw apparaat
  • Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?
    We proberen alle bestellingen zo snel mogelijk te verwerken. Bestellingen worden binnen 24 uur na plaatsing verwerkt en verzonden.
    Kan ik het bezorgadres / de kleur / maat / bezorgmethode wijzigen nadat de bestelling is geplaatst?
    Als gevolg van de snelheid waarmee de bestellingen worden verwerkt en verzonden, is het onwaarschijnlijk dat we het adres kunnen wijzigen of de kleur / maat /bezorgmethode kunnen wijzigen voordat de bestelling wordt verzonden.
    Desalniettemin kunt u proberen contact met ons op te nemen. We zullen ons best doen om u te helpen.
    Toch is het erg belangrijk om ervoor te zorgen dat alles correct is voordat u op de bevestigingsknop drukt en uw bestelling plaatst.
    Kan ik de bestelling annuleren nadat ik deze heb geplaatst?
    Als gevolg van de snelheid waarmee de bestellingen worden verwerkt en verzonden, is het onwaarschijnlijk dat we de bestelling kunnen annuleren voordat deze is verzonden.
    Desalniettemin kunt u proberen contact met ons op te nemen. We zullen ons best doen om u te helpen.
    Hebben jullie ook winkels die ik kan bezoeken om artikelen uit te proberen?
    Helaas zijn wij uitsluitend een online winkel. Behalve ons hoofdkantoor, dat niet open is voor het publiek, beschikken we niet over een fysieke winkel die u kunt bezoeken.

    BEZORGING

    Ontvang ik een bericht wanneer mijn bestelling is verzonden?
    Ja, we zullen u per e-mail laten weten dat uw pakket is verzonden.
    Wat voor verzenddiensten gebruikt u?
    We maken gebruik van verschillende verzenddiensten. Op deze manier zorgen we ervoor dat uw pakket zo snel mogelijk bij u kan worden bezorgd.
    Neem voor meer informatie contact met ons op.
    Hoelang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd?
    Bekijk het gedeelde Bezorging en retourzendingen op onze website.
    Hoe kan ik mijn pakket volgen?
    Afhankelijk van de gebruikte dienst kunt u uw zending mogelijk volgen. Neem contact met ons op als u de trackinginformatie niet heeft ontvangen.
    Ik heb mijn pakket niet ontvangen en het zou hier al moeten zijn. Wat moet ik doen?
    Voordat u contact met ons opneemt, raden we u aan om in uw buurt en bij het plaatselijke postkantoor te vragen of het pakket niet is achtergelaten bij een van uw buren of is teruggebracht naar het postkantoor.
    Als u alle bovengenoemde plaatsen heeft gecontroleerd en het pakket is nog steeds nergens te vinden, neem dan contact met ons op via onze online chat of e-mail. Houd uw volledige adres en bestelnummer bij de hand.
    Let op: als de goederen niet op de verwachte datum worden geleverd, moet u ons daarvan binnen 28 dagen na de verzenddatum op de hoogte brengen.

    RETOURZENDINGEN EN OMRUILEN

    Kan ik elk artikel retour zenden?
    U kunt elk artikel retourneren zolang het nog in een verkoopbare, onberispelijke staat is, met alle labels en de verpakking intact.
    De enige uitzondering op de regel is gedragen ondergoed, tenzij het artikel gebrekkig is. Please note that face masks are non-returnable and non-refundable for reasons of health and safety. Dit heeft geen invloed op uw wettelijke rechten.
    Hoelang heb ik om het bestelde artikel te retourneren?
    90 vanaf de bezorgdag.
    Moet ik betalen voor de retourzending (internationale klanten binnen de EU, VS, Canada, Hong Kong, Australië of Nieuw-Zeeland)?
    Ja de klant is verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren van het artikel. Bezoek ons retourportaal om een retouretiket aan te maken.
    Moet ik betalen voor de retourzending?
    Ja de klant is verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren van het artikel. U kunt een dienst naar keuze gebruiken, maar we raden u ten zeerste aan het pakket via een dienst met track-en-trace te verzenden.
    Zijn er speciale instructies die ik moet volgen bij het retourneren van mijn artikelen?
    Volg simpelweg de instructies op de pakbon. We raden u aan uw bestelnummer buiten het pakket op een zichtbare plaats te noteren voor snelle identificatie.
    Ik heb een verkeerd/gebrekkig product ontvangen. Wat moet ik nu doen?
    Als u een verkeerd product heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via e-mail door een foto van het hele product en een foto van het label van de fabrikant te sturen met een duidelijk zichtbaar productreferentienummer.
    Stuur ons in het geval van gebrekkige producten een foto van het gebrek, een foto van het hele product en een foto van het label van de fabrikant met een duidelijk zichtbaar productreferentienummer.
    Nadat we de relevante foto's hebben ontvangen, zullen we ons best doen om u te helpen met het probleem.
    Ik heb mijn product teruggestuurd voor terugbetaling. Hoelang moet ik wachten voordat ik mijn geld terugkrijg?
    Een terugbetaling vindt plaats binnen tien werkdagen nadat wij het pakket hebben ontvangen.
    Ik heb mijn product teruggestuurd om het om te ruilen. Hoelang moet ik wachten voordat ik mijn nieuwe product ontvang?
    Het vervangende product wordt verwerkt zodra we uw pakket hebben ontvangen. Het vervangende artikel moet binnen veertien werkdagen bezorgd.
    Moet ik een nieuwe bestelling plaatsen als ik artikel wil omruilen?
    Nee. We kunnen het artikel omruilen voor een andere maat/kleur zodra we uw pakket hebben ontvangen (afhankelijk van beschikbaarheid). Houd er rekening mee dat we het product niet kunnen omruilen als er een prijsverschil bestaat.
    In welke staat moet het artikel zijn om geaccepteerd te worden wanneer ik het retourneer?
    We kunnen alleen producten accepteren die in een verkoopbare staat zijn, met alle labels bevestigd en met hun verpakking intact.
    Producten die niet aan de bovenstaande vereisten voldoen, worden mogelijk niet geaccepteerd.

    PRODUCTINFORMATIE

    Zijn er maattabellen voor jullie artikelen?
    Ja, de meeste van onze producten hebben een maattabel die u zou moeten helpen bij het kiezen van de best passende maat.
    Waar vind ik informatie over de voorraad? Is er een optie om herinnert te worden wanneer een product weer op voorraad is?
    Als u meer wilt weten over de voorraadniveaus van een specifiek product, neem dan contact met ons op via chat of e-mail.
    Als het artikel waarin u geïnteresseerd bent momenteel niet op voorraad is, kunt u een voorraadherinnering instellen en ontvangt u een melding wanneer het artikel weer op voorraad is.
    Ik wil een grotere bestelling bij jullie plaatsen. Is dit mogelijk?
    Voor specifieke, grotere bestellingen of voor artikelen die momenteel niet op voorraad zijn, kunt u contact met ons opnemen via e-mail onder vermelding van het productreferentienummer van het artikel of een link naar het product.

    MIJN ACCOUNT

    Hoe maak ik een account aan?
    Gebruik het registratieformulier op onze website om uw eigen Military 1st-account aan te maken.
    Kan ik verlanglijsten maken en opslaan met mijn account?
    Ja, u kunt een verlanglijst maken en deze bewaren in uw account.
    Hoe meld ik mij aan voor de nieuwsbrief?
    U kunt zich aanmelden voor onze nieuwsbrief door uw e-mailadres in het nieuwsbriefvak te noteren.
    Ik kan niet inloggen. Wat moet ik nu doen?
    Controleer om te beginnen of u probeert in te loggen op dezelfde regiospecifieke website waarop u uw account heeft aangemaakt.
    Als u problemen ondervindt bij het inloggen, ondanks dat u op de juiste website bent, raden we u aan uw wachtwoord opnieuw in te stellen met de knop 'wachtwoord opnieuw instellen'. U ontvangt vervolgens een e-mail om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. Deze e-mail kan in uw spamfolder terechtkomen. We raden u dus aan in uw spamfolder te kijken voordat u contact met ons opneemt.